كالاحراج38

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج38

۲ بازديد

خريد پستي ماشين اصلاح مو چهار كاره Pritech (مدل RSM-1197)

خريد پستي ماشين اصلاح مو چند كاره

خريد ارزان ماشين ريش تراش

 

ژنتيك بدن مردها به صورتي است كه قابليت رووييدن مو را در اكثر نقاط بدن را دارد. بعضي از اين موها بصورت موي زائد در نقاطي از بدن مردها مخصوصا قسمت هاي سرو صورت و گوش و بيني روييده ميشوند كه براي رعايت بهداشت فردي لازم است كه اين مو هاي زائد با ريش تراش زده شوند. ريش تراش هاي قديمي قابليت هاي بسيار كمي داشتند و بصورتي طراحي شده بودند كه كه از آن فقط در زدن ريش قابليت استفاده را داشتند آن هم با كيفيت خيلي پايين.ولي امروزه انواعي از مدل هاي مختلف ريش تراش ها طراحي و ساخته شده اند كه علاوه بر كيفيت بالا در زدن ريش قابليت ها و كارآييي هاي ديگري هم در زدن موهاي زائد در قسمت هاي ديگر بدن را دارند. يكي از بهترين هاي اين ريش تراش ها، ريش تراش چهار كاره پريتك مدل  RSM-1197 داراي ۴ قطعه با كارآيي هاي مختلف ميباشد. يكي از اين قطعات براي موهاي زائد داخل گوش بيني و قطعه ديگر براي خط اندازي و قطعه اي ديگر آن در مسواك زدن دندان ها بكار ميرود. اين دستگاه براي زدن ريش صورت داراي سه تيغه چرخشي ميباشد كه بدون آسيب رساندن به پوست صورت موهاي صورت را به بهترين نحو ممكن كوتاه مبكند.اين دستگاه قابليت استفاده هم بصورت موهاي خيس و هم خشك را دارد و كاملا ضد آب ميباشد.

براي خريد اين محصول از فروشگاه ما www.kalaharraj.ir روي دكمه خريد پستي كليك كنيد.

 

خريد اينترنتي ريش تراش چند كاره , خريد ماشين ريش تراش , خريد ريش تراش چند كاره , خريد ريش تراش پريتك , خريد ريش تراش pritech , خريد ريش تراش ۱۱۹۷ , ريش تراش , خريد ماشين اصلاح مردانه ,

 

ماشين اصلاح چهار كاره Pritech (مدل RSM-1197)

داراي ۴ قطعه با كاربردهاي مختلف

داراي تيغه هاي فولادي و ضد زنگ و طول عمر طولاني تيغه ها

اصلاح به صورت خشك و مرطوب

دقت زير دستان شماست!

قيمت : ۱۳۰۰۰۰ تومان

يكي از محصولاتي توسط شركت پريتك در اختيار تمامي آقايان قرار داده شده است ريش تراش RSM-1197 است كه مي توانيد از آن براي از ميان برداشتن تمامي موهاي زائد صورت خود استفاده نماييد و كيفيت خارق العاده اي را با استفاده از آن تجربه نماييد. ريش تراش الكتريكي PRITECH مدل، آر اس ام- ۱۱۹۷ داراي تيغه خط زن منحصر به فرد است كه مجهز به ۴ قطعه مجزا مي باشد. ريش تراش PRITECH يك محصول بسيار قدرتمند به شمار مي آيد كه قابل شارژ مي باشد طوري كه مي توانيد به راحتي از آن استفاده نماييد و به شارژ بزنيد تا در مدت زمان كمي آن را براي شما شارژ نمايد. اين ريش تراش قابل شستشو بوده و داراي قطعه اي مخصوص براي از بين بردن موهاي زائد بيني است و علاوه بر آن داراي نازلي مخصوص جهت مسواك كردن دندان مي باشد. با سفارش دادن اين محصول، همواره از صورتي لطيف و بدون موهاي زائد لذت ببريد و با اعتماد به نفس بيشتري در جمع ميان دوستان و خانواده خود ظاهر شويد و تمامي چشم ها را به طرف خود جذب نماييد. اين ريش تراش ۴ كاره گزينه اي مناسب براي جايگزين كردن آن با مدل هاي قديمي اصلاح است كه با قيمت بسيار مناسب و ارزاني در اختيار مشتريان قرار داده شده است. ريش تراش پريتك داراي قدرت بسيار زيادي در حين كاركرد است كه با ولتاژ استاندارد برق شهري مي توانيد آن را راه اندازي نماييد و كمترينم ميزان مصرف برق را توسط آن تجربه كنيد. بنابراين مي توانيد از اين محصول هم در خانه و يا در سالن هاي آرايش نيز استفاده كرده و صورت خود را به بهترين شكل پيرايش نماييد. كم مصرف بودن اين ريش تراش از ويژگي هاي بسيار با اهميتي است كه اهميت بسيار زيادي را به خود اختصاص داده است.

قيمت : ۱۳۰۰۰۰ تومان

خريد پستي ماشين ريش تراش شارژي 

 

يكي از پارامتر هايي كه اهميت قابل توجهي را به آن اختصاص داده اند كيفيت و نحوه عملكرد اين ريش تراش ۴ كاره است كه كاربردهاي فراواني را مي توانيد با استفاده از آن تجربه نماييد و از هر قطعه اي كه براي آن فراهم شده است متناسب با نياز هاي خود به كار ببريد. با توجه به اينكه ريش تراش PRITECH RSM-1197 تنها مناسب آقايان مي باشد مي توانيد آن را براي همسر خود سفارش داده تا بهبود عملكرد را توسط آن تجربه نماييد. با استفاده از تيغه خط زن مي توانيد در ناحيه ريش و يا قسمت هاي بالاتر آن خط هاي بسيار دقيق و ظريف را در صورت خود ايجاد كنيد بدون آنكه نيازي به رفتن سالن هاي آرايش گران قيمت داشته باشيد، در اتاق خود و يا در حمام از آن استفاده نماييد. همچنين داراي قطعه اي با سه نوع تيغه منحصر به فرد و انعطاف پذير است كه به راحتي بر روي صورت شما با حالت چرخشي و قابل تنظيمي كه دارد مي توانيد از آن در هر زاويه اي از آن استفاده كنيد و صورتي يكنواخت را با ته ريش و يا به طور كامل موهايي كه بر روي ريش و يا سبيل شما رشد كرده اند را از ميان بر دارد و صاف و يكدست از عملكردي كه ارائه مي دهد لذت ببريد. از ديگر قابليت هايي كه مي توان به آن اشاره كرد شيور مخصوص از بين بردن موهاي داخل بيني است كه به صورت بسيار فوق العاده اي مي تواند عملكرد نمايد. از قطعه هاي مخصوص ديگري كه براي اين ريش تراش مهيا شده است قطعه مخصوص مسواك كردن مي باشد كه به شما امكان مي دهد تا دندانهاي خود را مسواك كنيد و از عملكرد فوق العاده اي كه ارائه مي دهد لذت ببريد.

خريد ارزان وآسان ريش تراش تيغه غلطكي

قيمت : ۱۳۰۰۰۰ تومان

ويژگي هاي ماشين اصلاح چهار كاره Pritech (مدل RSM-1197):
– نام: ماشين اصلاح چهار كاره Pritech
– برند: Pritech
– مدل: RSM-1197
– نوع كاربري: روزمره
– جنس: فولاد ضد زنگ
– نوع منبع تغذيه: قابل شارژ
– قدرت: ۲۲۰ وات
– منبع تغذيه: ۲۲۰ ولت
– فركانس: ۵۰ هرتز
– قطعه ۱: براي از بين بردن موهاي داخل گوش و بيني
– قطعه ۲: براي مسواك كردن دندان
– قطعه ۳: داراي قطعه اي براي خط گيري (خط زن)
– قطعه ۴: سه تيغه چرخشي براي اصلاح صورت
– ابعاد: ۱۶٫۵*۵ سانتي متر
– ابعاد بسته بندي: ۱۷*۲۲*۱۰ سانتي متر
– اقلام همراه: روغن/يك عدد شانه سر/يك عدد شانه مخصوص كوتاه كردن مو/۴ عدد مسواك/شارژر

خريد پستي ماشين اصلاح مو , خريد اينترنتي ريش تراش , خريد ريش تراش چند كاره , خريد پستي ماشين اصلاح , خريد آسان و ارزان ماشين اصلاح مو پريتك ,
روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

 

قيمت : ۱۳۰۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.